Wednesday 17 August 2016

Pengenalan ahli kumpulan

ASSALAMUALAIKUM


   Alhamdulillah syukur kehadrat Illahi, ke atas segala limpah dan rahmat yang dikurniakan oleh Allah S.W.T  kerana telah memberi nikmat kesihatan kepada saya dan rakan sekumpulan saya. Tidak lupa juga kepada rakan-rakan serta pensyarah  Pengajian Malaysia saya iaitu Puan Mazlina Binti Omar yang telah banyak membantu saya dan rakan sekumpulan dalam proses menyediakan tugasan blog ini.

   Oleh hal yang demikian, saya dan rakan sekumpulan saya yang sedang meneruskan pembelajaran dalam bidang Diploma Kejuruteraan Awam di Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah telah diberi tugasan berkenaan dengan matapelajaran Pengajian Malaysia. Seterusnya, saya dan rakan sekumpulan daripada kumpulan 4 telah diberi tajuk pengasingan kuasa untuk tugasan Pengajian Malaysia ini. 


AHLI KUMPULAN

1. SYARAFANA AISYAH BT TARMIZI- 16DKA16F1046
2. NUR FIFI ASNIDA BT MOHD ZAMAN- 16DKA16F1061
3. NURFAZLIANA BT BACHIK- 16DKA16F1001
4. KHADIJAH BINTI MOHD FUZI- 16DKA16F1058






1 comment: